Условия за онлайн резервация

arrowОбратно в Конфиденцианлност
Времето
в Forest Beach
01-clearВремето20°
water-tempВода24°
x
лична информация
споразумение за поверителност
Напред
x
Всички хотели
    • Всички хотели
    • Hotel Forest Beach 4*
    • Hotel Les Magnolias 3*
    • Villas Holiday 3*
    • Villas Ropotamo 3*
2
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
0
  • 0
  • 1
  • 2
0
  • 0
  • 1
  • 2
Гарантирана най-добра ценаБез скрити таксиБезплатна анулация*Възможности за трансфер
Резервирай

Общи условия за директни резервации към сайта на "ПРИМОРСКО КЛУБ" ЕАД

СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

Договорът се счита за сключен при потвърждаване на резервацията от страна на ПРИМОРСКО КЛУБ ЕАД, като и плащане от страна на клиента. С направата на онлайн резервация Вие потвърждавате и приемате настоящите общи условия на ПРИМОРСКО КЛУБ ЕАД  за резервиране, срокове, отказ, неизползване и т. н., а именно:

1.РЕЗЕРВАЦИЯ И НАСТАНЯВАНЕ

1.1.  Настоящите условия за резервации задължават „Приморско клуб" ЕАД да осигури заявената и платена от клиента резервация според предоставените от него чрез резервационната форма данни за: име на клиента, хотел, период, брой нощувки, брой възрастни и деца.

1.2.  В резервацията, под деца се приемат само лицата които нямат навършени 12 години към датата на пристигането. Дете под 2 години се смята за инфант и не се отбелязва като такова в резервационната форма, а като коментар в края на резервацията.

1.3. Полето "Коментар" в резервационната форма няма задължителен характер за "Приморско клуб" ЕАД и всички желания на клиента, попълнени във въпросното поле ще бъдат удовлетворени само при възможност.

1.4. Приложена е Декларация за почивка в условия на COVID-19 , която е задължителен елемент от вашата резервация. Трябва бъде подписана и предоставена на рецепция при настаняване.

 2. ЦЕНИ

2.1. Всички цени за резервации са с включен ДДС.

2.2 В случаите когато на сайта на „Приморско клуб“ ЕАД са предложени специални оферти (по-ниски цени) за определен хотел и период, платените суми не подлежат на връщане (Non refundable). Моля, преди да резервирате, да проверите внимателно условията на офертата.

3. ПРЕДПЛАЩАНЕ, ОТКАЗ, НЕЯВЯВАНЕ

3.1. След потвърждаване на резервацията, клиентът е длъжен в срок от 30 календарни дни да заплати капаро. Остатъкът от дължимата сума се заплаща най-късно в деня на пристигането и задължително преди настаняването на госта на място във ваканционно селище Forest Beach Natural Holiday Resort.

3.2. Резервация за настаняване може да бъде отказана само с изпращане на попълнен формуляр за отказ в срок до 14 дни от датата на заплащане на капаро. Капарото се възстановява към клиента, ако отказът е направен в установения срок. Сумата се възстановява в 14-дневен срок от получаването на формуляра за отказ.

3.3. В случаите, когато се правят резервации за скорошни пристигания (по-малко от 30 дни между датата на резервиране и датата на пристигане) и дължимата сума по резервацията се  изплаща  най-късно до деня на пристигане и задължително преди настаняването на госта.

3.4. За неплатени резервации в случай на късно настаняване (late check in) след 20:00 часа в деня на пристигането се изисква предварително уведомление на рецепцията на хотела – писмено (по имейл) или устно (по телефон). Стаята се пази до 20:00 часа.

3.5. Ако клиент с платено капаро не пристигнете в хотела до 20:00 часа на определената дата за пристигане и не е уведомил предварително хотела, ще бъде считан за "неявил се". При неявяване на клиента (No show), капарото не се възстановява.

3.6. При възстановяване на заплатена сума всички разходи по превода (банкови такси и други) са за сметка на клиента.

3.7. В случаи на форсмажорни обстоятелства, налагащи отмяна или промяна на резервацията, условията се предоговарят, като „Приморско клуб“ ЕАД си запазва правото да отменя потвърдени и платени резервации, без да носи отговорност за това.

4. ВИДОВЕ ПЛАЩАНИЯ

4.1. Плащане с кредитна или дебитна карта, PayPal и epay.bg - При тези плащания сумата се получава от обслужващите сайтове и след успешно заплащане, те гарантират Вашата резервация. Приморско клуб ЕАД не получава никакви данни за вашите кредитни или дебитни карти.

4.2. Банков трансфер - При разплащане по банков път, моля преведете необходимата сума по следната банкова сметка (в лева):

БАНКОВА СМЕТКА НА „ПРИМОРСКО КЛУБ“ EAД В ЛЕВА - ДСК:

IBAN: BG98STSA93001525769817

BIC: STSABGSF

В полза на „Приморско клуб“ ЕАД

Основание за плащането: Рез. № .........................

Плащането на цялата сума трябва да се извърши най-късно в посочения в резервацията срок. Като основание за плащане, задължително да се впише резервационния номер. Неплащането води до изтриване на резервацията.

5. ПОЛИТИКА ЗА ЗАЩИТА НА ЛИЧНИТЕ ДАННИ

„Приморско клуб“ ЕАД и уеб сайтът forestbeach.bg прилагат цялостни технически и организационни мерки за защита на предоставяните данни срещу случайно или умишлено манипулиране, загуба, унищожение и достъп от неупълномощени лица. Защитата на личните Ви данни се извършва съобразно нормите на Общ регламент за защита на личните данни (GDPR) и Закон за защита на личните данни (ЗЗЛД), като повече информация може да намерите на (https://forestbeach.bg/bg/deklaratsiya-za-poveritelnost) .

 

6. КОРЕСПОНДЕНЦИЯ И КОМУНИКАЦИЯ

6.1. Със завършване на Резервацията за настаняване в хотелите на Forest Beach Natural Holiday Resort, вие се съгласявате да получите имейл съдържащ информация за вашата дестинация, оферти за допълни услуги, предлагани във в.с. Forest Beach Natural Holiday Resort.

6.2. За да завършите коректно и да осигурите вашата Резервация за настаняване, трябва да използвате вашия верен имейл адрес. Приморско клуб ЕАД или нейните служители не носят отговорност и нямат задължението да проверяват грешни или некоректно въведени имейл адреси или грешни или некоректни (мобилни) телефонни номера или номера на кредитни карти.

7. ПРОГРАМА PRIORITY CLUB ALBENA И ОТЗИВИ ОТ ГОСТИ

7.1 PRIORITY CLUB ALBENA PRIMUS INTER PARES * ПРЪВ СРЕД РАВНИ

Титулярите на всички резервации, направени и платени до 31.05.2020 през нашите директни канали – forestbeach.bg, бюрата на Албена Тур и Фламинго Турс (директни клиенти), хотелски мениджъри, ще бъдат включени напълно безплатно в Priority Club Albena (Limited Edition). Картата предоставя:

7.1.1      10% пакетна отстъпка за настаняване – се ползва в хотелите в к.к. Албена, Бялата Лагуна и к.к. ММЦ Приморско (Форест Бийч Ризорт). Тази отстъпка не се комбинира с корпоративните отстъпки. Тази отстъпка се комбинира последователно с валидни отстъпки в момента на резервацията през директните канали.

7.1.2.     Избор на номер стая, етаж, хотелски сектор в рамките на избраният тип помещение и формула на изхранване. Необходимо е уведомяване в процеса на резервиране, или не по-късно от един месец преди пристигането.

7.1.3. Ранно настаняване и късно освобождаване - Ранно настаняване от 09:00 часа и включена закуска. Късно напускане до 17:00 часа. Необходимо е уведомяване в хотела един ден предварително!

7.1.4. Приоритетната регистрация през ексклузивна зона на или около рецепция Валидно е само за хотелите 5* и 4*.

7.1.5. Подаръци на пристигане - фруктиера със сезонни плодове, бутилка вино Геранеа, плодов сок.

7.2. Условия за ползване на карта PRIORITY CLUB ALBENA Limited Edition:

  1. Картата PRIORITY CLUB ALBENA Limited Edition се издава на титуляра на резервацията и важи за до двама възрастни и две деца.

  2. Картата не може да се преотдава, преотстъпва и наследява. Получените бонуси не  се обменят срещу пари.

  3. Картата се активира и получава в деня на пристигане в национален курортен комплекс Албена, комплекс Бялата Лагуна или национален курортен комплекс ММЦ Приморско (Forest Beach Resort) и е валидна до 2024 година включително - 5 години.

  4. Титулярът трябва да бъде сред настанените, за да е валидна отстъпката;

8. Приложимо право, юрисдикция и разрешаване на спорове

8.1. Настоящите правила и условия, както и предоставянето на нашите услуги, се регулират и се тълкуват в съответствие с българското законодателство. Всеки спор, произтичащ от настоящите общи правила и условия и нашите услуги, се представя изключително пред компетентните съдилища в България.

8.2. Оригиналната българска версия на тези правила и условия е преведена на други езици. Преводната версия е израз на добра воля и представлява единствено офис превод, който няма правна стойност. В случай на спор по отношение на съдържанието или тълкуването на тези правила и условия, или несъответствия и различия между българската версия и версията на тези правила и условия на всеки друг език, следва да бъде прилагана българската версия, която е водеща.

Ако някоя от клаузите на тези правила и условия е (или стане) невалидна, неприложима или незадължителна, вие продължавате да сте обвързани с всички останали клаузи.

9. За Приморско клуб ЕАД

Интернет страницата на Forest Beach Natural Holiday Resort www.forestbeach.bg се осигурява от „Приморско клуб“ ЕАД, което е публично акционерно дружество,  чиито акции се търгуват на Българската фондова борса, създадено според законите на България, с адрес к.к. Forest Beach Natural Holiday Resort – MMЦ Приморско , гр. Приморско, област Бургас, България, Административна сграда и е регистрирано в търговския регистър.

Информация за търговеца:
Фирма: Приморско клуб ЕАД
Адрес: 8183 ММЦ Приморско, Административна сграда
ЕИK: 201795176

10.Политика за анулиране на резервации

10.1 Анулиране на резервация от ГОСТА

Ако друго не е посочено в резервацията, същата може да бъде отказана (анулирана) в срок до 14 дни от датата на заплащане на депозита или от датата на потвърждаване на резервацията - при липса на плащане от страна на ГОСТА или клиента. Моля, преди да резервирате, да проверите внимателно условията на резервацията.

Анулирането следва да стане чрез изпращане на попълнен формуляр за отказ (анулиране) до ПРИМОРСКО КЛУБ ЕАД, включително по имейл: primorsko@albena.bg. Заявката следва да съдържа номера на резервацията, както и данни за гостите и датите на престой. Резервации, направени в сайта forestbeach.bg, могат да бъдат анулирани и през резервационния панел чрез проследяване на линка, водещ към Вашата резервация и бутон “Анулирай резервацията”. Ще бъдете информирани при успешно анулиране на резервацията.

Ако отказът е направен в посочения по-горе срок, заплатената от ГОСТА или клиента сума се възстановява в 14-дневен срок от получаването на уведомлението за отказ (анулиране). При анулиране след този срок ПРИМОРСКО КЛУБ ЕАД удържа заплатения депозит или по-голям размер от платената цена при условията, посочени по-долу.

Внимание! Според избрания вид услуга, периода на настаняване и условията на резервацията, конкретно избраното предложение може да предвижда различна политика за анулиране на резервацията от страна на ГОСТА. Според политиката за анулиране, приложима за резервацията, при анулиране е възможно пълното или частично възстановяване на платената цена или удържане от нея.

Ако нищо не е отбелязано изрично в предложението, приложима е Free Refund политика с безплатно анулиране в срок до 14 дни от датата на заплащане на депозита или от датата на потвърждаване на резервацията - при липса на плащане от страна на ГОСТА или клиента, като в случай на анулиране след този срок, прилагат се описаните по-долу в таблицата условия.

 

Политиките за анулиране могат да бъдат:

  • Free Refund - безплатно анулиране на резервацията до 14 дни от нейното частично от датата на заплащане на депозита или от датата на потвърждаване на резервацията - при липса на плащане. При анулиране след този срок, определен процент от общата сума на резервацията или цялата стойност на резервацията ще бъде удържан като неустойка (вж. Таблица № 1 по-долу). 

Момент на анулиране

Такса

14 дни от заплащане на депозита или от датата на потвърждаване на резервацията - при липса на плащане

 

Безплатно

След срока за безплатно анулиране

 

20 % от стойността на резервацията

 

Таблица № 1            

  • No Refund - при анулиране по което и да е време, губите 100 % от заплатения депозит (при частично предплатени резервации) или 100 % от общата стойност на резервацията (при резервации, за които се изисква пълно предплащане) - обикновено No Refund политиката е приложима при специални оферти с по-ниски цени, като това изрично е отбелязано по време на резервацията; (АКТИВНА ПОЛИТИКА)
  • Free Refund Plus /отмяна на пътуване/ - анулиране безплатно до 30 дни преди престоя срещу допълнително заплащане за тази опция в размер на 10 % от общата стойност на резервацията; при наличие на опция за тази политика, това изрично е отбелязано по време на резервацията. Политиката е приложима по желание на ГОСТА и след допълнително заплащане. След изтичане на 30-дневния срок се удържат 20 % от общата стойност на резервацията. (НEАКТИВНА ПОЛИТИКА)

 

При възстановяване на заплатена сума всички разходи по превода (банкови такси и други) са за сметка на ГОСТА или клиента.

 

10.2. Анулиране на резервация от ПРИМОРСКО КЛУБ ЕАД

ПРИМОРСКО КЛУБ може едностранно и без да дължи обезщетения и неустойки да анулира резервация при:

  • пълно или частично неплащане на резервацията от страна на ГОСТА или клиента при договорените срокове и условия - в този случай възстановяване на платената част от услугата (ако е приложимо) се дължи, само ако анулирането е в сроковете, предвиждащи връщане на платени суми (вж. Раздел 8.1);
  • неявяване на ГОСТА в деня на престоя - в този случай възстановяване на платената част от услугата (ако е приложимо) не се дължи, т.е. сакнцията за неявяване е 100% от платената сума;
  • при възникване на обстоятелства, възпрепятстващи ПРИМОРСК КЛУБ ЕАД да изпълни заявените услуги в посочените срокове по независещи от дружеството причини (забрана или друг властнически акт, природни бедствия в района на хотела, епидемична обстановка и др.) - в този случай ПРИМОРСКО КЛУБ ЕАД ще предложи на ГОСТА услуга от същото или по-високо качество за същите или други дати, а при отказ от страна на ГОСТА, ПРИМОРСКО КЛУБ ЕАД има право без съгласието на ГОСТА или клиента и без да носи отговорност за това, да анулира резервацията, като в този случай възстановява 100 % от заплатената стойност за резервацията в срок до 14 дни от анулирането. Ако анулирането се дължи на забрана или ограничения във връзка с коронавирус Covid-19, срокът за възстановяване на заплатени средства при отказ от приемане на друго предложение от страна на госта е 1 година;
  • При поведение на ГОСТ или негов придружител, което според ПРИМОРСКО КЛУБ ЕАД или негови представители, контрагенти и служители причинява опасност, стрес, вреди, гняв или сериозно неудобство на други ГОСТИ, служители или партньори;

 

Ако ПРИМОРСКО КЛУБ ЕАД отмени резервацията поради причини, за които отговаря, дружеството предлага на ГОСТА аналогична услуга при същите или сходни условия, като при отказ на ГОСТА, ПРИМОРСКО КЛУБ ЕАД в срок до 14 дни възстановява 100 % от заплатената стойност за резервацията.

 

За анулирана резервация ГОСТЪТ може да бъде информиран по имейл или по друг начин, включително по телефон.

 

11. Промени на резервацията

Промени в характеристиката на услугите, цената, условията за плащане и политиката за анулиране се допускат само при условията, посочени по-долу. „Промяна може да бъде допълнително таксувана.“

 

11а. Промяна на дати за престой

Промяна на дати на резервация от страна на ГОСТА се допуска след изрично изявление от негова страна и ще бъде потвърдено от ПРИМОРСКО КЛУБ ЕАД срещу заплащане на 10 лв от страна на госта.

При промяна на дати и липса на потвърждение от отсрещната страна, в сила остава резервацията в началния й вид. Потвърждението е необходимо, за да се осигури изпълнението на услугата. Ако за новоизбрания от ГОСТА период е налична ценова оферта с по-ниска цена, същата не е приложима при промяната, освен ако страните не се споразумеят за друго. В случай, че актуалната цена е по-висока и/или новият период на резервацията е в по-скъп ценови период, ГОСТЪТ дължи доплащане на разликата.

Промяна на дати за престой от страна на ГОСТА се допуска след предизвестие от страна на ГОСТА до ПРИМОРСКО КЛУБ ЕАД.

 

11б. Промяна на брой гости

Увеличаване броя на гостите по резервация от страна на ГОСТА се допуска след потвърждение от ПРИМОРСКО КЛУБ ЕАД, че услугата може да бъде изпълнена спрямо допълнителните гости и след уговаряне на условията и размера на доплащането. Намаляване броя на гостите е допустимо без да се дължат такси и неустойки за това, ако промяната в броя е по време на срока на безплатна анулация. След този срок намаляване на броя гости се допуска само след потвърждаване от страна на ПРИМОРСКО КЛУБ ЕАД и договаряне на условията за промяната, като при липса на съгласие ПРИМОРСКО КЛУБ ЕАД не дължи възстановяване на платени суми.

 

11в. Промяна на гостите

В срок до 7 дни преди датата на настаняване ГОСТЪТ има право без заплащане на такси и неустойки с предизвестие по имейл до ПРИМОРСКО КЛУБ ЕАД да промени имената на гостите, които ще използват услугата, като информира ПРИМОРСКО КЛУБ ЕАД по имейл или по друг начин. В този случай не се променя броя на ГОСТИТЕ. От този момент страна по договора за услуги с дружеството е/са новите ГОСТИ. Лицето, което прехвърля, и лицето, на което се прехвърля договора, са солидарно отговорни за заплащане на оставащата част от сумата по договора и на всички допълнителни такси, налози или други допълнителни разходи, произтичащи от прехвърлянето, които са в размер на 5 лева. ПРИМОРСКО КЛУБ ЕАД запазва правото си да таксува ГОСТА за промяната, ако заради същата дружеството е понесло реални разходи. Промени на ГОСТА/ГОСТИТЕ след указания срок се считат за приети от ПРИМОРСКО КЛУБ ЕАД, само при изрично потвърждаване от наша страна. При липса на потвърждение, промяната не се приема, като при неявяване на ГОСТА прилагат се правилата на Раздел 8.

 

11г. Промяна на обект за настаняване с друг

Когато обстоятелства налагат това, ПРИМОРСКО КЛУБ ЕАД може в срок до 7 дни преди престоя да промени мястото за настаняване с такова от същата или по-висока категория, при същите условия на настаняване и изхранване, но задължително във ваканционно селище ПРИМОРСКО КЛУБ ЕАД. С приемането на настоящите общи условия ГОСТЪТ се съгласява, че тази промяна е незначителна. При липса на съгласие, ГОСТЪТ може да анулира безплатно резервацията и да получи обратно 100 % от заплатената от него стойност или да приеме услуга - заместител със същото или с по-високо качество. ПРИМОРСКО КЛУБ ЕАД изпраща уведомление на ГОСТА по имейл за промяната, като в срок до 3 дни от получаване на имейла ГОСТЪТ информира ПРИМОРСКО КЛУБ ЕАД за решението си. При липса на уведомяване, приема се, че ГОСТЪТ е приел промяната. При приемане на услуга - заместител с по-ниска цена ГОСТЪТ има право на възстановяване на разликата в цената.

Ако ГОСТЪТ желае да промени мястото за настаняване с такова от същата и/или по-висока категория,  но задължително във ваканционно селище ПРИМОРСКО КЛУБ ЕАД, той може да направи това като изпрати изрично желание до АЛБЕНА в срок до 7 дни преди настаняване. ГОСТЪТ е длъжен да 10 лв за корекцията в резервацията си. Ако за новоизбраното от ГОСТА място за настаняване е налична ценова оферта с по-ниска цена, същата не е приложима при промяната, освен ако страните не се споразумеят за друго. В случай, че актуалната цена е по-висока и/или новото място за настаняване в е по-скъпо, ГОСТЪТ дължи доплащане на разликата.

11д. Промяна на цена на резервацията

Крайната цена на резервацията не подлежи на промяна, освен ако не е налице съгласие, от страна на ПРИМОРСКО КЛУБ ЕАД и ГОСТА в писмена форма, в това число по имейл.

При следните изключения цената на резервацията може да бъде увеличена или намалена от ПРИМОРСКО КЛУБ ЕАД, в случай че дружеството извести по имейл ГОСТА за увеличението не по-късно от 20 дни преди престоя, ведно с обосновка и изчисление на увеличението, респ. намалението: 

1. цената на превоза на пътници, което е вследствие на промяна в цената на горивото или на други източници на енергия, когато в предоставената туристическа услуга е включен превоз на пътници;

2. размера на данъците или таксите върху включените в договора услуги, наложени от трета страна, която не участва пряко в изпълнението на услугите, включително туристически такси, ДДС и др; и

3. обменните курсове, отнасящи се за заплатени туристически услуги, когато те са договорени в чуждестранна валута.

Когато увеличението на цената надхвърля 8 на сто от общата цена на услугата, ПРИМОРСКО КЛУБ ЕАД предоставя на ГОСТА възможност за приемане на промените в разумен срок, а в случай на неприемане на увеличението ГОСТЪТ може да анулира резервацията без такси и неустойки ИЛИ да иска замяна на услугата с друга от същото или по-високо качество. В случай на анулиране на резервацията ПРИМОРСКО КЛУБ ЕАД възстановява на ГОСТА всички получени от него суми в срок до 14 дни от прекратяването.

 

11е. Други промени

ПРИМОРСКО КЛУБ ЕАД и ГОСТЪТ могат по взаимно съгласие, в това число по имейл, да променят последователността на изпълнението на отделните услуги или началните и крайни часове на услугата - при резервации, включващи предоставянето на няколко услуги.

 

При евентуална значителна промяна на резервацията от страна на ПРИМОРСКО КЛУБ ЕАД и ако промяната касае съществена част от услугата/услугите, ПРИМОРСКО КЛУБ ЕАД уведомява за промяната в 2-дневен срок от настъпването, но не по-късно от 10 дни преди началната дата на престоя. ГОСТЪТ има право да:

i/ приеме промените, което се удостоверява с допълнително споразумение към настоящия договор, което отразява тяхното отражение върху цената, или

ii/ да се откаже от услугата и да анулира резервацията, без да дължи неустойка или обезщетение. В този случай ГОСТЪТ има право да избира една от следните възможности:

  • друго настаняване от същото или по-високо качество, ако има такава възможност;
  • услуга с по-ниско качество -  този случай ПРИМОРСКО КЛУБ ЕАД възстановява разликата в цената между отменената и предлаганата услуга;
  • да бъдат възстановени всички платени от ГОСТА суми по договора в 14-дневен срок от датата на уведомлението за отказ.

 

Получавайте последните новини и оферти направо във вашата пощенска кутия
Абонирай се